Príbehy našich užívateľov

Prečítajte si reálne skúsenosti našich klientov s iPodnikom. Pozrite sa zrýchlene na celý proces od potreby riešiť problém, cez hľadanie riešenia, až po inštaláciu riešení.

content

Information Planet

Spoločnosť Information Planet je jednou z najväčších študentských agentúr s pobočkami po celej Európe, v Severnej i Južnej Amerike, Austrálii a na Novom Zélande. Zaoberá sa sprostredkovaním zahraničných študijných a pracovných pobytov a poskytovaním súvisiacich produktov a služieb (nákup leteniek, pomoc pri vybavovaní víza, ubytovaní v zahraničí a pod.).

Česká pobočka globálnej siete pre zabezpečenie študentských i pracovných pobytov

Spoločnosť bola založená v Austrálii, kde má tiež centrálu a štyri kancelárie. Vďaka svojej veľkosti a svojmu významu je významným partnerom mnohých škôl a môže pre svojich zákazníkov získať exkluzívne podmienky.

V Českej a Slovenskej republike má Information Planet rádovo 10 zamestnancov a pripravuje otvorenie pobočky v Brne. Niekoľko ďalších Čechov pracuje v austrálskej a kanadskej centrále, kde sa špecializujú na služby zákazníkom zo SR a ČR.

Neúnosne mnoho administratívnej práce

Ako to v podobných prípadoch býva, aktivity českej pobočky rástli rýchlejšie než infraštruktúra, čo vytváralo neustále rastúce nároky na administratívne činnosti. To sa týkalo najmä nasledujúceho.

Vystavovanie faktúr za použitia Microsoft Excel bolo veľmi prácne, pretože ku každej faktúre bolo potrebné zohnať mnoho podkladov. Po otvorení pobočky v Brne by táto práca bola ešte komplikovanejšia, vzhľadom k nutnosti zabezpečiť ich nepretržité číslovanie.

Prístup k marketingovým materiálom, zmluvám so školami a ďalším dôležitým dokumentom. Zamestnanci strácali čas tým, že museli zisťovať, kto z ich kolegov má dokument vo svojom počítači, či sa jedná o aktuálnu verziu, nechať si dokumenty zasielať a pod.

Dohľadávanie informácií o službách poskytnutých v minulosti. V mnohých situáciach by sa zamestnanec potreboval pozrieť na faktúry a zistiť, aké služby boli zákazníkovi poskytnuté, ich nájdenie však bolo často príliš obtiažne.

„Bolo nám jasné, že potrebujeme podporu seriózneho účtovného systému,“ zhŕňa to Tomáš Bláha, ktorý pracuje v spoločnosti na pozícii E-marketing/webmaster.

Účtovníctvo a zdieľanie dokumentov v cloude

V súčasnej dobe využíva česká pobočka spoločnosti Information Planet službu iPodnik.

Mesačné platby sa menia podľa toho, čo je momentálne využívané, to znamená, koľko užívateľov pristupuje do ekonomického systému (účtovníčky, fakturantky, manažéri) a koľko ľudí pristupuje k zdieľaným dokumentom. Keď napríklad manažér odchádza na dlhšiu dobu do Austrálie, pridá si na túto dobu užívateľský prístup, aby mohol nahliadať do účtovníctva.

Z hľadiska užívateľov je práca s iPodnikom veľmi ľahká. „Stačí kliknúť na ikonku, rozbalí sa vzdialená plocha a tam užívateľ nájde účtovníctvo alebo dokumenty,“ konštatuje Tomáš Bláha.

Ako hovorí, i sprevádzkovanie riešenia bolo veľmi rýchle – vrátane nájdenia elegantného riešenia, ktoré umožňuje veľmi ľahko pristupovať k systému Pohoda z počítačov Mac (hoci je tento systém určený pre OS Windows). Od prvého kontaktu s iPodnikom k plnej prevádzke riešenia (vrátane vyškolenia užívateľov a migrácie archívnych účtovných údajov, ktoré manažérom umožňujú porovnávať výsledky za rôzne obdobia) netrvalo viac než mesiac.

Nemali sme vlastné IT oddelenie ani sme ho nechceli zakladať.

V Information Planet mali jasnú predstavu o tom, čo by mal ekonomický systém dokázať a že by mal byť prevádzkovaný z hostingového centra dodávateľa. „Nemali sme vlastné IT oddelenie a vedeli sme, že sa nechceme starať o servery, ich prevádzku, údržbu, zálohovanie a všetko okolo toho. Nemôžeme sa tomu venovať ani platiť ďalšieho človeka. S iPodnikom sa prakticky o nič nestaráte. A keď si niekto zaobstará nový notebook, jednoducho sa pripojí a môže pokračovať v práci,“ objasňuje Tomáš Bláha.

O voľbe systému Pohoda rozhodlo odporúčanie účtovníka, ktorý s ním v súčasnosti pracuje, iPodnik bol vybraný spomedzi dvoch konkurentov na základe ceny. „Odviedli perfektnú prácu. Všetko bolo jednoduché a jasné. Reagovali rýchlo. Vedeli sme pomerne presne, čo chceme a to sme tiež dostali,“ hodnotí Tomáš Bláha spoluprácu.

Ďalšie príbehy našich užívateľov

Kontaktujte nás

Kontaktné údaje:

Mám záujem o:

Počet užívateľov:

Vaša správa:

iPodnik respektuje a je v souladu s GDPR. Data, která nám zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře využijeme pouze pro zjištění Vašich potřeb a vytvoření nabídky našich služeb. Pro zákazníky ve Slovenské republice budou údaje z kontaktního formuláře předány společnosti S4B s.r.o., která je oficiálním zastoupením společnosti iPodnik cloud s.r.o. na Slovensku, aby Vás mohli kontaktovat a domluvit rozsah a nabídku pro Vás. Bez Vašeho souhlasu Vaše údaje jinak zpracovávat nebudeme.