Microsoft Office 365

Nástroj na prácu odkiaľkoľvek, ktorý vám pomôže skĺbiť pracovný a osobný život

content

Podpora

Garantovaná podpora riešenia 24h, 7 dní v týždni. Zálohujeme dáta každý deň.

Nastavenie

Pripojenie do iPodniku je veľmi jednoduché. Dostupnosť služby z PC, tabletu alebo telefónu.

Bez starostí

Konfigurácia a prvotné nastavenie celého prostredia Office 365 na prevádzku.

Migrácia dát

Jednoduchá migrácia dát (e-maily, domény, zdieľané súbory).

S čím vám pomôže Office 365?

  • S e-mailom, kontaktami, kalendármi, úlohami, a ich zdieľaním na všetkých Vašich zariadeniach
  • S bezpečným a zálohovaným priestorom pre firemné dáta (50GB pre e-maily a 1000GB úložisko s možnosťou rozšírenia).
  • S prácou s dokumentom u viacerých ľudí naraz (už žiadne "otvoriť iba na čítanie").
  • So synchronizáciou Vašich dokumentov, nech ste kdekoľvek vrátane jednoduchého zdieľania. Taktiež máte kontrolu nad tým, kto dokument môže otvoriť alebo zmeniť.
  • S prácou na cestách. I na tabletoch, notebookoch alebo chytrých telefónoch.
  • S prehľadným a jednoduchým licencovaním kancelárskeho balíka Office.
  • Firemné informácie sú jednoducho dostupné ľuďom, ktorí k nim majú mať prístup.
  • iPodnik Vám všetko nastaví a sprevádzkuje ako súčasť bežnej podpory, ktorú poskytujeme 24/7
Mám záujem o službu
iPodnik

Prečo používať Office 365

1. Špičkové inovatívne technológie

Špičkové inovatívne technológie maximalizujú váš potenciál, umožňujú firmám rásť a transformujú vaše podnikanie.

2. Kompletné riešenie

Office 365 je plne integrovaný systém pre komunikáciu a spoluprácu so schopnosťou budovať sociálne siete vnútri i mimo organizácie.

3. Bezproblémová kompatibilita

Bezproblémová kompatibilita pri komunikácii s okolitým svetom. Vaši zákazníci a partneri nemusia mať Office 365 pre vzájomnú komunikáciu tak ako u konkurenčných riešení.

4. Vzájomná integrácia

Vzájomná integrácia všetkých aplikácií vrátane integrácií s informačnými systémami vnútri firmy. Napríklad výstup z informačného systému si môžete otvoriť na akomkoľvek zariadení.

5. Známe prostredie

Známe prostredie na prácu s aplikáciami Microsoft Office vrátane plnohodnotného off-line režimu na akomkoľvek zariadení (PC, MAC, iPad, Android, iPhone, Windows Phone) na prácu s poštou, kontaktami, kalendármi, zápismi z porád, úlohami, dokumentami, projektami, konverzáciami a firemnými sociálnymi sieťami.

6. Podpora Microsoft partnerov

Podpora Microsoft partnerov – 3000 partnerov v ČR pokrýva oblasti poradenstva, nasadenia, zaškolenia, správy, vývoja a integrácie s informačnými systémami.

Hlavné funkcie

  • Profesionálny firemný e-mail
  • Online schôdzky, chat a videokonferencie
  • Ukladanie a zdieľanie súborov
  • Privátne sociálne siete
  • Mobilita a efektivita
  • Bezpečnosť
Profesionální firemní e-mail

Profesionálny firemný e-mail

  • Schránka s firemnou doménou s veľkosťou 50 GB
  • Archivácia e-mailov až niekoľko rokov
  • Anti spam a antivírová ochrana
  • Profesionálna práca s poštou, kontaktami, kalendármi, úlohami
  • Prístupná pošta, kalendáre a kontakty na všetkých zariadeniach a platformách
  • Zdieľané kalendáre, plánovanie schôdzok a online porád
Online schůzky, chat a videkonference

Online schôdzky, chat a videokonferencie

  • Online schôdzky, rýchle správy, hovory a video hovory až pre 250 ľudí naraz
  • Jednoducho môžete nájsť kohokoľvek z vašej spoločnosti a naplánovať si s ním schôdzku v Outlooku
  • Správa účtov zamestnancov a zabezpečení na podnikovej úrovni
Ukládání  a sdílení souborů

Ukladanie a zdieľanie súborov

  • 1000 GB priestoru v cloude
  • Dostupné z akéhokoľvek zariadenia a platformy
  • Neustála synchronizácia a zálohovanie
  • Zdieľanie dokumentov a súborov vo firme i mimo firmy
  • Spoločná práca na jednej verzii dokumentov
  • Klient pre PC, MAC, Windows Phone, Android a iOS
Privátní sociální sítě

Privátne sociálne siete

  • Vytvorte domov pre vaše tímy. Použite Yammer na spojenie ľudí, konverzácií a dát. Práca potom môže prebiehať kedykoľvek a odkiaľkoľvek
  • Spojenie s ostatnými - uľahčite tímovú prácu a zapojte do konverzácií relevantné osoby.
  • Spolupráca za hranicami vašej organizácie - zjednodušte projekty zapojením zákazníkov a dodávateľov do konverzácií
Online schůzky, chat a videkonference

Mobilita a efektivita

  • Súbory ukladáme tam, kde ich vidia ostatní
  • Editujete online skrz webový prehliadač
  • Chatujeme i vo vnútri dokumentu
  • Máte vnútro firemný Skype
  • Chodia vám upozornenia e-mailom

Bezpečnosť

  • Maximálna miera zabezpečenia
  • Neustále zálohovanie a zrkadlenie dát
  • Dáta sú na území EU
  • Dátové centrá Amsterdam a Dublin pre zákazníkov z EU
  • ISO certifikácia bezpečnosti
  • Garantovaná 99,9% dostupnosť služieb

Prenájom vs. nákup Office 365

  • Platíte mesačne iba za to, čo naozaj používate
  • Rýchla škálovateľnosť podľa aktuálnych potrieb
  • Rozložte si platby za licencie
  • Nasadzujte Office jednoducho a rýchlo
  • Používajte vždy aktuálnu a najlepšiu verziu
Mám záujem o službu
iPodnik
Vyberte si jeden z nasledujúcich plánov Office 365
Business Essentials
Office 365
Business
Office 365
Business Premium
Office 365
na vzdialenej ploche
  Mám záujem
Office365
Mám záujem
Office365
Mám záujem
Office365
Mám záujem
Office365

Podpora iPodnik 24/7

Pomôžeme vám nastaviť nástroje na mieru vašich potrieb. Celú dobu sme vám stále k dispozícii 24/7.

Nainštalované plné verzie aplikácií Office

Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher a OneNote až na 5 počítačov PC alebo Mac na užívateľa. Teraz obsahuje nové aplikácie Office 2016 pre PC a Mac.

Office na tabletoch a telefónoch

pre plne nainštalované prostredie Office až na 5 tabletoch a 5 telefónoch na užívateľa

Online verzia Office

vrátane Wordu, Excelu a PowerPointu

Ukladanie a zdieľanie súborov

S 1000 GB úložiskom na každého užívateľa

E-mail, kalendár a kontakty podnikovej úrovne

S 50 GB zložkou doručenej pošty na užívateľa

Neobmedzené online schôdzky

Zasielanie rýchlych správ a HD videokonferencie s aplikáciou Skype pre firmy

Podniková sociálna sieť

Pre spoluprácu zamestnancov z rôznych oddelení a lokalít

Profesionálne digitálne nástroje určené na rozprávanie príbehov

Tie umožňujú vytvárať interaktívne zostavy, prezentácie a ďalšie materiály

Maximálny počet užívateľov

300 300 300 Neobmedzene

Aktivace sdílených počítačů (Shared Computer Activation – SCA) pro Office 365 ProPlus

Shared Computer Activation (SCA) pro Office 365 ProPlus

Od září 2014 může více uživatelů Office 365 ProPlus sdílet stejný hardware v následujících třech případech:

  • Na vlastním hardware přímo v místě užití
  • Na zařízeních specializovaných poskytovatelů služeb
  • V prostředí Windows Azure

Jaké verze Office podporují Shared Computer Activation?

SCA lze použít s podnikovými verzemi Office 365 (verze ProPlus a E3).

Výhody Shared Computer Activation pro Office 365 ProPlus

SCA pro Office 365 ProPlus dává zákazníkům možnost volby a vysokou flexibilitu ve způsobu užití licencí. SCA umožňuje zákazníkům využít stávající investice do licencí Office 365 ProPlus při jejich nasazení do cloudu. Zákazníci se tak mohou rozhodnout mezi nasazením na vlastním hardware, nebo využitím sdíleného datového centra autorizovaného poskytovatele služeb a zároveň ke snížení nákladů na cloudovou infrastrukturu díky svým stávajícím licencím Office 365 ProPlus.

Spolupracujte s námi a využijte své licence SCA pro Office 365 ProPlus na maximum. Jsme schválený partner programu SCA pro Office 365 ProPlus, což nám umožňuje nasadit způsobilé licence Office 365 ProPlus do našeho cloudového řešení.

Kontaktujte nás

iPodnik respektuje a je v souladu s GDPR. Data, která nám zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře využijeme pouze pro zjištění Vašich potřeb a vytvoření nabídky našich služeb. Pro zákazníky ve Slovenské republice budou údaje z kontaktního formuláře předány společnosti S4B s.r.o., která je oficiálním zastoupením společnosti iPodnik cloud s.r.o. na Slovensku, aby Vás mohli kontaktovat a domluvit rozsah a nabídku pro Vás. Bez Vašeho souhlasu Vaše údaje jinak zpracovávat nebudeme.